‘Unique’ in innovatie, persoonlijk in aanpak
De rekruteringsmarkt verandert continu en Unique omarmt de digitalisering enthousiast. Onze missie? Uw vacatures vlot matchen met sterke kandidaten en een premium service garanderen. Door mee te surfen op de digitale golf maken onze collega’s stevig vaart: cruciaal in de huidige arbeidsmarkt, waar professionals tal van jobvoorstellen krijgen en we snel moeten schakelen.
Technologie versterkt ons in het realiseren van onze ambitie, waardoor we nog meer aandacht kunnen besteden aan een persoonlijke aanpak. Een win-win-win, voor u, uw toekomstige medewerkers en het Unique-team. In de gloednieuwe contentreeks ‘Unique in innovatie, persoonlijk in aanpak’ lichten onze experten toe op welke digitale innovaties Unique inzet en hoe uw onderneming hier de vruchten van plukt. Een must-read!
De volgende maanden komen verschillende digitale topics en technologieën aan bod.
Houd deze pagina zeker in de gaten: hier vindt u steeds de nieuwste interviews terug.
#1 Beter rekruteren met Matchmaker: test nu onze AI-tool
Unique streeft er elke dag naar om u de beste hr-service te garanderen. Essentieel in deze missie? Digitale innovaties die onze werking naar het hoogste niveau tillen. Bent u benieuwd naar de resultaten van Matchmaker?
#2 STAFFA en My Unique | Digitale portalen voor efficiënte administratie
Administratie nam soms meer tijd in beslag dan we wilden. Daarom ontwikkelden we voor beide doelgroepen een portaal dat het papierwerk rond uitzendwerk digitaliseert, centraliseert en optimaliseert. Het gevolg? Klanten en consulenten besparen massa’s tijd.
#3 Employer branding en ambassadorship | Uw medewerkers als social media ambassadeurs
Hoe brengt u uw boodschap zo efficiënt mogelijk tot bij uw doelpubliek, zonder hier duizenden euro’s marketingbudget aan te spenderen? Dat is de vraag die ook Unique en Express Medical zich stelden.
#4 Cybersecurity | Voluit voor digitale veiligheid
Wat doet Unique om uw persoonlijke data te beschermen tegen cybercriminaliteit? Een terechte vraag die we aankaarten in het sluitstuk van onze contentreeks.